lørdag 30. oktober 2010

Nytt garn

Det er en stund siden jeg har kjøpt meg nytt garn. Jeg prøver vel egentlig å slanke garnlageret mitt, men har vel innsett at målet om å være nede på 4000 gram innen nyttår er uaktuelt. Som trøst bestilte jeg meg på torsdag tre hesper med Abuelita tjukk merino fra Pickles. Jeg digger Pickles kjappe levering. Allerede i dag var garnet i postkassen!

Garnet skal bli til julegaver i form av vridd hals (også fra Pickles). Garnet er nydelig mykt, så dette kommer til å bli fine venninnegaver. Skulle gjerne hatt en selv, men mannen (og jeg, noe motvillig) har innført shoppingstopp. Fram til nyttår skal jeg ikke handle noe annet enn mat og julegaver. Det kommer til å bli tøft. Jeg er nemlig en mini-shopoholic'er. Spesielt tøft kommer det til å bli i slutten av november da mannen og jeg skal på en kjærestetur til København. Pengene jeg ellers ville brukt på shopping skal spares og premien hvis jeg klarer meg gjennom hele perioden er en sydentur i februar/mars med oppsparte penger! Med den "guleroten" MÅ jeg bare klare det!

1 kommentar:

  1. Lekkert garn, det har jeg ikke prøvd før.
    Fin blogg du har, har sittet og sett gjennem det meste nå. Takk for titten:-)
    Hilsen Judith

    SvarSlett