onsdag 1. februar 2012

Dress nr. 2

 Dress nr. 2 er ferdig! Dressen er etter mønster fra minikrea, en ny favoritt innenfor sømmønstere. Superenkle mønster, så og si selvforklarelige. Jeg har et par mønstre til som står i "produksjonskø"..

Dressen er sydd i str. 2-4 mnd og ble supersøt. Gleder meg til å bruke denne på den lille gutten til våren. Dressen er sydd i stretch chenille fra Stoff og stil, med bånd fra panduro. Dressen ble sydd på søndags ettermiddag og gikk superfort når jeg først var i gang.

Nå stikker jeg hodet ned på hobbyrommet igjen. Kreativiteten bobler...

2 kommentarer:

  1. Så utrolig herlig og søtt! :) Og buksen under er bare *elsk.. SÅ flink du er! Jeg driver litt i samme kategori for tiden.. Så her inspirerte du meg lots :)

    SvarSlett
  2. Så flink du er til å sy! Takk for kommentar hos meg. Garnet jeg har brukt er Ragge Sport, som er for øyeblikket mitt favorittgarn til sokker:) Veldig likt fabel.

    SvarSlett