lørdag 6. mars 2010

Litt søm

En av mine andre store hobbyer bortsett fra strikking/hekling er søm. I går da jeg kom hjem fra jobb følte jeg en stor trang til å finne fram min elskede singer-maskin igjen. Den har stått bortgjemt en stund. Omtrent siden bryllupet mitt i fjor sommer, jeg sydde kjoler til forloverene mine. Ut av denne omgangens sy-kick ble det to strikkepinnemapper og en nesten ferdig veske.





Slik ser altså den ene mappen ut. Den andre sendte jeg avgårde til min svigerinne i Stavanger før jeg tok bilde av den, desverre..


Vesken er "buttercup", fant link til mønsteret hos mirrevirre. Den er veldig søt. Den skal få en hank, og en trykknapp og kanskje en liten heklet blomst til pynt. Stoffet er kjøpt på stoff og stil.
Nå skal jeg spise deilige, hjemmelagede burgere som min elskede mann har laget. Nam, nam..



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar