torsdag 25. mars 2010

Sokkepar nr. 1



Med et par skikkelig gule påskesokker (som jeg kommer til å bruke masse i påsken) ønsker jeg alle sammen en riktig god påske! Jeg har pakket med meg et lass med sokkegarn og strømpepinner og gleder meg til en uke med fri!
Sokkene er strikket av tre nøster Iglo fra Trysil garn. Det tok et par-tre kvelder med "fredagsstrikkeklubben" på lydbok i bakgrunnen og mønsteret er dette. Jeg har allerede lagt opp til sokkepar nr. 2...

Før jeg slutter av må jeg bekjenne noen synder. Jeg prøver å slanke garnlageret mitt, men forrige dagen gikk jeg forbi en Bogerudbutikk etter jobb hvor de hadde 30 % på alt garn, og vips! Ni nøster garn med hjem. Mannen var oppgitt.
450 gram til pluss i garnlageret, men så kan jeg jo nå trekke fra 150 gram for de ferdige gule sokkene, så da ender lageret på 8200 gram (det meste siden begynte tellingen...huff).
God påske!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar