torsdag 27. mai 2010

Den spede begynnelse..

Jeg skal i tre bryllup i sommer. Det første er bare en liten måned unna. Jeg gleder meg. Men til bryllup hører kjoler i tynne, florlette kjoler. Jeg fryser for et godt ord og i Norge er det best å være forberedt, så her er begynnelsen på det jeg håper blir et varmende sjal til å ha over skuldrene. Strikkes i Drops tynn alpakka, så det bør jo holde meg varm. Håper bare det blir ferdig!



Denne fine boka var månedens bok i hobbyklubben i mai. Kjempeflott bok som vil gi masse inspirasjon. Har allerede plukket ut flere modeller som jeg putter på "ønskelista".
I forrige post glemte jeg å trekke fra i garnlageret for den ferdige vesten. 7600 - 200 = 7400. Men så kommer fire nye nøster alpakka til sjalet i pluss, så da er vi tilbake på null - eller 7600.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar