onsdag 7. juli 2010

Bryllup x 2

(bildet er redigert etter ønske fra bruden..)

Vel.. jeg kan jo bare innrømme det med en gang. Sjalet (som nevnt i forrige innlegg) ble ikke ferdig til de første bryllupene. Kanskje fordi jeg gjorde feil to ganger og måtte rekke opp ca. et halvt nøste hver gang. Men kanskje mest på grunn av det du ser over...

Til det første av de to bryllupene sydde jeg nemlig 2x brudepikekjoler og 2 x brudesvennslips. Jeg ble veldig fornøyd, men med så flotte jenter og gutter som modeller er det ikke til å unngå.

Jeg hadde flaks.. Bryllupene ble holdt i nydelig vær , så sjalet var det (nesten) ikke bruk for. Vi skal i det tredje og siste bryllupet i august. Kanskje jeg får ferdig sjalet til da?

Kjolene/slipsene er forresten sydd i chiffong og sateng fra Stoff og stil. Mønsteret til den minste kjolen er også derfra, men mønster til den største kjolen samt slipsene er fra eget hode.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar