fredag 29. juli 2011

FO: Heklet, rund pute



Denne puten har vært ferdig lenge, men jeg har ikke fått kjøpt meg innerpute før i dag. Den var et prøveprosjekt da jeg fikk de nye heklenålene mine. Den er heklet i Abuelita tjukk merino, og jeg har fôret forstykket og sydd bakstykket i hvit lin.


Knappene er fra Stoff og Stil. De ble kjøpt uten plan litt tidligere i våres og passet perfekt til dette prosjektet.


Det er lenge siden forrige innlegg, jeg har ikke vært mye hjemme i sommer, men det betyr ikke at jeg ikke strikker. Jeg strikker både på det ene og det andre. Det er kanskje derfor jeg ikke har noe å vise fram.. Ingenting som er blitt ferdig enda..


Dette er forresten mitt 100'ede innlegg! Hurra!

1 kommentar:

  1. Åj! Så pen pute du har laget! Jeg er på utkikk etter en slik hekleoppskrift, er det noe mulighet for at du vil dele den? Da hadde jeg blitt veldig glad! Kjerstin

    SvarSlett