fredag 1. juli 2011

Valgets kval..

I morgen tidlig reiser mannen og jeg på ferie. En uke med garantert sol og varme på Kreta skal gjøre godt for kropp og sjel. Men så er spørsmålet; Hva slags strikkeprosjekter egner seg på solferie? Hva skal jeg pakke med?

Jeg holder på med en bukse fra Myk start-boka. Mye rettstrikk, det er bra! Og så tenker jeg denne jakka i et lagergarn fra Thailand. To i en; bruk fra lageret og trening i raglan. Dessuten tenker jeg å pakke litt bomullsgarn til grytelapper.

Hva strikker du på ferie?

Med ønske om en riktig god sommer til alle lesere!!

2 kommentarer:

  1. Kopptuer er super feriestrikk! Upraktisk med mønster som må drasses hit og dit, og størrelsen bør være mini! Derfor pakker jeg småprosjekt der jeg kan mønsteret i hodet :)

    SvarSlett
  2. Du er allerede reist ser jeg... så for sent med gode råd herfra :) Dvs, jeg lurer egentlig på det samme som du! Vi reiser ikke før i september men har allerede begynt å tenke på hvilket strikketøy jeg skal ta med :) Men jeg tror det blir ett rillestrikket babyteppe, lite tenking/telling :)

    Kos dere masse på ferie! :)

    Klem, G-Anette

    SvarSlett