søndag 18. desember 2011

Liten lue

Mønster: Babylue fra Myk Start-boka
Pinne: 2,5
Garn: Arwetta extra fine merino

Jeg er ferdig med et baby-veskeprosjekt. Jeg har alltid et lite prosjekt liggende i veska, og denne luen har jeg strikket på bl.a. mens jeg har ventet på legekontoret. Nå ligger vottesokkene i samme mønster i veska.

Lua er strikket i Arwetta extra fine merino, et nydelig garn! Garnet er kjøpt fra 123knit og jeg vil garantert kjøpe mer av dette. Makan til mykt ullgarn!!

Mønsteret sier at man skal strikke snorer til å knyte under haka, men jeg avventer det litt. Tror kanskje jeg har lyst på bånd i rosa eller blått, avhengig av utfallet av romjulens ultralyd.

Formen er fremdeles veldig opp og ned, men i helgen har jeg så vidt begynt å kjenne tegn til liv i magen, og det er veldig spennende!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar