lørdag 19. januar 2013

Garnsmell nr. 2

Som så mange andre strikkebloggere har nå også jeg testet å handle garn fra ice yarns (sterkt inspirert av Gry Anette). Garnet ble bestilt fredag kveld og levert på døra tirsdag ettermiddag - slikt kan man like. Garnet jeg kjøpte er tjukk ull som jeg har planer om å lage en pickles puff av (når bare noen andre prosjekter er ferdig). Ved første øyekast virker det bra - blir spennende å se hvordan det ter seg i bruk.

Ikke ferdig med årets første måned engang - og allerede på andre garnsmell.. Dette lover ikke godt!


1 kommentar:

  1. Hihi, bare hyggelig å sørge for garnsmeller rundt omkring ;) Det orange jeg kjøpte er også til en puff - jeg er i gang :)

    Lekker den guttegenseren i innlegget over! Da er det vel bare å kjøpe garn til den? ;)

    Klem

    SvarSlett