fredag 13. februar 2015

Resteteppe


Jeg strikket og fikk endel tepper før lillegutt ble født. Men man får vel aldri for mange tepper, eller?
Dessuten fortjener vel alle babyer sitt helt egne teppe, og ikke bare arv etter storebror, om enn de er aldri så fine..?

Jeg har hvertfall funnet fram ymse rester av tynn alpakka og lagt opp til et skråstrikket nøstebarnteppe med striper. Tanken er at det kan være et greit tidsfordriv i ny og ne, når jeg er lei alle andre prosjekter. En stripe her og en stripe der, det blir jo teppe av det etterhvert.

3 kommentarer:

  1. Så fint det kommer til å bli! Jeg har også mye tynn alpakka liggende og lurer på hva jeg skal bruke det til. Kanskje et stripete babyteppe en gang? :)

    SvarSlett
  2. Det blir teppe av det, vettu :) Fine farger du har satt sammen!

    SvarSlett
  3. Det kommer til å bli et knallfint teppe! Flotte farger!:)

    SvarSlett