torsdag 4. februar 2016

Fabrikkutsalgs-bonanza

Jeg har vært 14 dager i Stavanger hos svigerinnen min. Og Stavanger er et eldorado for garn-fabrikkutsalg! Jeg vet om 4 steder, men ikke umulig at det finnes flere.

Denne runden fikk jeg "lurt" med meg mann og barn på to av utsalgene. Vi var innom Sandnes garn og Viking. Og jeg fikk selvfølgelig plukket med meg endel garn, selv om jeg egentlig har selvpålagt kjøpestopp.

Det ble fire nøster gul tynn merino. Planen er bladrillejakke. Tre nøster gammelrosa tynn merino. Planen er en ullbukse til bambigenseren. Fire nøster turkis duett på tilbud. Ingen plan. Ett nøste rosamelert ullgarn (smart?) til votter. Ett nøste selvstripende sokkegarn. Plan sokker til barna. Fire nøster rød merinoull fordi sønnen likte fargen. Ingen plan. To nøster refleksgarn. Planen er luer til mann og sønn.

I tillegg kjøpte jeg et oppskriftshefte, noen pinner og fire refleksknapper.

Jeg er over gjennomsnittet glad i refleks, og gleder meg som en unge til å prøve refleksgarnet og knappene!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar