mandag 8. februar 2016

Vest igjen og igjen..

Mønster: Babyundertrøye/Nøstebarnvest
Garn: Alpakka silk, Viking garn
Pinne: 3,5
Vekt: 70 gram
Størrelse: ca. 8 + mnd

Ja, så ble det enda en vest. Jeg har ikke tall på hvor mange slike vester jeg har strikket, men det begynner nok å nærme seg 15 stk tror jeg. De er så anvendelige og vi bruker de hele tiden. Lillesøster har en bringebærrosa som vi har brukt nesten daglig siden fødsel.  Den er nuppete og tova, men er så deilig varm for sånne små som ligger mye på gulvet.

Denne gangen ble det en hvit variant i deilig alpakka silke. Den har allerede vært både brukt og vasket flere ganger! Jeg er fremdeles ikke lei av å strikke disse vestene. Det er et kjapt innimellom-prosjekt når jeg trenger noe som blir kjapt ferdig. 

1 kommentar:

  1. Åja, slike vester er skjønne! Kanskje det er en slik jeg bør strikke :)) Jeg har også strikket slike, men det er en stund siden nå. Hadde jo helt glemt av denne oppskriften :)

    SvarSlett