mandag 1. februar 2010

Garnlager

I entusiasmen over å ha startet egen blogg, bega jeg meg i stad ut på en kjempeoppgave.
Jeg telte opp og ryddet opp i garnlageret mitt.. Og det var blitt mye mer enn jeg hadde trodd.



Det var faktisk så mye som 7125 gram garn! Over syv kilo garn... jøjemei...


Mye skyldes en tur til garnutsalget på Sandnes fabrikken i Stavanger sammen med min svigerinne. Nå har jeg inngått avtale med mannen, jeg skal slanke lageret ned til fire kilo innen utgangen av 2010 (han sa 3,5 - men det tror jeg helt ærlig jeg ikke klarer, så det ble 4) OG jeg skal ikke (så sant jeg klarer...) kjøpe nytt garn uten at det er helt nødvendig for å få et prosjekt til å bli ferdig. Dette blir hardt!


Når jeg allikevel tok bilder av garnet mitt, slenger jeg like gjerne på et bilde av nøstene som ble med meg hjem fra Thailand. 1 nøste "Electra" mohairgarn med paljetter, 3 nøster "Binaro print" blankt og fargerikt og 4 nøster "Bozo" melert rosa ullgarn.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar