mandag 15. februar 2010

Ris og ros

Først litt ris, så kan vi ta den koselige delen etterpå...

Risen går til CUBUS!
På fredag før morsdag var jeg på Cubus for å kjøpe sokker til mamma'n min. Ullsokker selvfølgelig, det er det eneste det går i her om dagen.. Det jeg er irritert på er den villedende merkingen av sokkene (og sikkert alle andre produkter i butikken...). De forskjellige sokkeparene er identisk merket med ordet wool i store bokstaver på forsiden, mens leser man på baksiden ser man at det er stor forskjell på hvor mye ull de faktisk inneholder. Det ene paret var ganske riktig 100 % ull, det neste inneholdt 70 % akryl og det neste inneholdt kun 9 % angora og 10 % ull! FY!

Rosen derimot går velfortjent til STRIKKEGLEDE.NO!
Av mannen til jul fikk jeg det deilige luksussettet med utskiftbare strikkepinner fra Knitpicks. Mannen hadde bestilt de gjennom Strikkeglede. Pakken kom visstnok etter bare et par dager ferdig innpakket og i god tid før jul. Mannen var imponert!
Desverre var koblingene i vaieren litt dårlige i det settet jeg fikk. Jeg tok kontakt med strikkeglede-damene og etter en kort uke kom nye vaiere i posten. Raskt og effektivt, snakk om god service!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar