lørdag 28. august 2010

Høst

(bildet er lånt fra pickles.no)

Nå er høsten kommet. Endelig?! Jeg er hvertfall veldig glad i høsten. Det blir gradvis kaldere og man kan pakke seg inn i deilige, tjukke strikkejakker og myke fleecedresser. Kveldene blir mørkere og jeg kan finne fram igjen alle de fine lyktene og kubbelysene min. Og jeg kan med god samvittighet pakke meg inn i et tykt ullpledd på sofa'n med et strikketøy i fanget og en bra film på tv'n. Om sommer'n får jeg alltid så dårlig samvittighet - tenker at jeg burde vært ute i sola.
En annen ting jeg ikke savner er veps og mygg og brennenesle og alle andre ting som stikker og brenner. Jeg reagerer nemlig ganske kraftig på sånne ting - hovner opp til dobbelt størrelse og er ute av stand til å bruke (i denne omgang) venstrehånda i flere dager. Det går selvfølgelig kraftig utover strikkingen. Det er ikke så lett å strikke med en hånd.. Men jeg lover å komme sterkere tilbake.

1 kommentar:

  1. Hei, og TUSEN TAKK for utrolig nydelig pakke! Gleder meg til å ta fatt på garnet, må bare bestemme meg for hva det skal bli først :) Har ikke sett dette garnet før, så dette var virkelig flott :) Likte koppen også kjempegodt, nydelig farge. Jeg skal ta bilde og legge ut på neste blogginnlegg. Hmm, men godteriene blir nok ikke med på bildet ;)
    For en koselig og flott blogg du har, jeg legger deg på blogglista mi :)

    Ha en fin kveld

    SvarSlett