lørdag 11. september 2010

Hvite kjoler, brune vegger og gaver


Det har vært lite blogging i det siste. Det bunner i den enkle grunn av at det har vært lite strikking i det siste. Andre og viktigere ting har opptatt tiden min. Ja, det finnes faktisk noen (ytterst få) ting som har status som viktigere enn strikking i min bok. Blant dem finner du kjolesøm for venninner og oppussing av stua.

En veldig god venninne gifter seg om få uker. Hun har bedt meg om å sy om en brudekjole. I samme periode har vi holdt på med oppussing av stua. Som dere skjønner av overskriften blir stueveggene brune. Brudekjoler og brun maling er ingen god kombo. Jeg har derfor okkupert stuebord, gulv og kjellerstue hos mamma om dagen. Hun er snill hun. Hun klager ikke, kommer med gode råd og hjelper til og med til med tråkling! Og jeg får middag også, så bedre kan det vel ikke bli?!

I sommer var jeg med på "kopp med garn"-bytte hos Lena. I dag var jeg og hentet gaven min på postkontoret. I pakken var et hespe nydelig grønt sokkegarn, en fin kopp og litt te, alt pakket fint inn i en nydelig eske med engler på. Tusen takk til Vilma for denne flotte gaven!!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar