lørdag 10. mars 2012

Litt mer søm

 Har sydd denne søte selebuksen til Knøttet. Den har egentlig vært ferdig en stund, men jeg har glemt å blogge den. Litt krøllete er den blitt etter å ha ligget i kommoden en stund, men det får bare være.

 Buksen er sydd etter enda et superenkelt mønster fra Minikrea (stor favoritt om dagen!) og i beige lillemartine-stoff fra Stoff of Stil. Kokosknapper også derfra.

Jeg har også sydd dette dynetrekket i vogn/vugge-størrelse. Kjøpte dette søte bondegårdsdyrstoffet på Stoff og Stil uten helt å vite hva jeg skulle lage. Bare falt så veldig for fargene og de barnslige tegningene. Etterpå fant jeg ut at det var akkurat nok til et dynetrekk, og dynetrekk det ble!

Det er første gangen jeg syr tittekant, det var mye enklere og morsommere enn jeg hadde trodd. Også syns jeg den oransje fargen gjorde dynetrekket litt mer spenstig. I nederkant kan jeg satt inn trykknapper, så det skal være enkelt å ta av og på.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar