søndag 15. april 2012

På vei..

Magen og Knøttet inni der vokser og gror i rekordfart! Dette bildet er fra uke 30, det er 4 uker siden og magen er bare blitt større. Og større skal den bli.

Prydelig og Mrs. Hardy skriver om gutte- og jentemager i dag. Jeg vet (så sikkert som man kan være når Knøttet fremdeles er på innsiden da..) at inni magen min vokser det en gutt. Og magen min er nok en typisk guttemage. Det er lissom bare magen.. Ellers er kroppen min som den var for 34 uker siden + 2-3 kilo da..

Jeg velger å tenke at jeg har vært heldig med denne graviditeten. Ja, jeg har et bekken som verker døgnet rundt om dagen og som gjør at jeg er 40 % sykemeldt, men jeg har ikke kramper i beina, vann i kroppen, vondt i ryggen eller andre plager, og jeg er tross alt fremdeles 60 % på jobb!

Nå gleder jeg meg bare til at han skal komme! Det er 6 uker til termin, og dagene går med til å vaske babytøy og planlegge hva som skal pakkes i sykehusbagen. Vogn, vugge, bilsete og det meste annet er handlet inn og bare står å venter..

Det blir en spennende vår!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar