lørdag 21. april 2012

Pågående prosjekter

Jeg har ikke ferdigstilt noen prosjekter på en stund..
Jo, ett, men det kommer det ikke bilder av før i morgen, det er nemlig en gave somm skal gis bort i dag.
I mellomtiden viser jeg gjerne fram hva som er på pinnen.

Her er et lite hekleprosjekt. Kan du gjette hva dette skal bli?

I tillegg holder jeg på med en nøstebarndress i dobbel alpakka. Den blir supermyk! Og striper gjør at strikkeingen flyr avgårde (når jeg først setter meg ned å strikker selvfølgelig..).

Det gule påskesjalet fra noen innlegg siden er lagt på "vent". Halvveis inn i mønsterbiten fant jeg ut at den norske oversettelsen av mønsteret var feil. Da var det bare å begynne å ta opp, og det gadd jeg ikke akkurat nå. Og nå er jo påsken over, så et gult sjal er ikke det første jeg tenker på. Kanskje når det nærmer seg neste påske?

2 kommentarer:

  1. Spennende med skarpe farger! Kanskje dusker til en lue? Eller nøkkelringer? :)

    SvarSlett
  2. Friske kuler, men aner ikke hva de skal bli...spennende :)
    Nøstebarndressen tror jeg må være det mest fantastiske plagget jeg har hatt til mine barn, flotte farger du har valgt :)

    Nydelig magebilde i forrige innlegg! ♥

    Klem

    SvarSlett