lørdag 11. april 2015

Ups!

Jeg innrømmer det; jeg har kjøpt mer garn. 6 nøster til, for å være eksakt. So long, garnshoppestopp!

Jeg fikk det plutselig for meg at lillesøster måtte ha et rosa, rillestrikket teppe ala nøstebarn. Og jeg visste hvilket garn det måtte bli. Et av mine favorittgarn, babyull fra Gjestal kommer i en nydelig nesten tåkerosa farge. Helt perfekt!

På vei til legen (hvor det alltid er lang ventetid) forrige dagen, ble derfor garnet kjøpt. Og på venterommet hos legen kom jeg ganske langt!

Sånne rilletepper er ganske kjedelig, men det har blitt mye mønster og fletter og telling i det siste (et par prosjekter venter på å bli vist fram). Det er greit med litt tanketom tv-strikk innimellom også.

Men , nå skal jeg ikke kjøpe mer garn på en stund!

3 kommentarer:

  1. Kjenner fenomenet! Det er nesten som å kjøpe godteri. Rilleteppe er jo et must! Helt enig!

    SvarSlett
  2. Nydeleg rosafarge. Det blir eit fint teppe :)

    SvarSlett
  3. Ups! Men du er jo i gang med å bruke det. Jeg har litt for mange nødter jeg har kjøpt uten plan. De blir ofte liggende lenge.

    SvarSlett