lørdag 5. mars 2011

FO: Lue med fletter

Mønster: basert på mannens flettelue
Garn: Alpaca superfine fra Viking
Pinne: 7

Jeg gikk forbi ei jente på gata her tidligere i vinter som hadde så fin lue, så, håndarbeidsfreak som jeg er, har jeg nå funnet frem fint garn fra lageret og laget min egen versjon. Lua jeg så hadde dusk i pels, og det har jeg også veldig lyst på. Vet noen hvor jeg kan få tak i det?
I mellomtiden har lua fått dusk i samme garn.

Lua veien 130 gram og garnet var fra lageret.

3 kommentarer:

  1. Luen er kjempefin. Imponert over dere som ser noe og bare går hjem og strikker maken.

    SvarSlett
  2. Hihi, det er godt å høre at det ikke er bare jeg som studerer andres luer... :)

    Denne var skikkelig fin, hvilken oppkrift har du brukt på mannens flettelue?

    Vet dessverre ikke hvor man kan få tak i pels-dusker.

    Klem

    SvarSlett
  3. Dusker i pels eksporterer jeg fra Peru. Du kan gjerne kjøpe få, men det er billigere å kjøpe fler. Jeg har en gruppe på FB som heter Sør Amerika utsalg. Der kan du også sende etterspørsel på andre ting. Vi selger også alpakka garn :)

    SvarSlett