onsdag 16. mars 2011

Forandring fryder!

Det er vår i Oslo om dagen. Endelig! Sola skinner og snøen smelter (sakte, men sikkert). Tørr og bar asfalt - utrolig lenge siden sist. Deilig!

I vårstemning forrige fredag tok jeg med meg et par garnnøster i spreke farger hjem. De skal bli til et babyteppe, foreløpig har jeg ingen mottaker i tankene, så dette er et rent koseprosjekt. Gøy er det også!

Bloggen har fått et nytt, forenklet utseende (som du sikkert ser, hvis du hr vært her før). Jeg har nemlig vært "tenåringsvakt" for min 14 år gamle lillesøster et par dager, og hun er en racer på bilderedigering. På null komma svisj ble den nye headeren min til. Jeg er kjempefornøyd! Hva syns du?

5 kommentarer:

  1. Søt og artig header! Liker den kjempegodt! Ja, de kan det disse ungdommene! Jeg er ikke flink til bloggredigering, så jeg misunner deg som har hjelp i nærheten!
    Flotte, vårlige farger på teppet!
    Fin onsdagskveld!
    :)

    SvarSlett
  2. Kjempefin header! Vårfrisk og flott!! :)

    SvarSlett
  3. Veldig bra heading! og folk lurer på hvorfor jr på 7år får være veileder og vurderer når æ sett med bilda og blogg..alle under 17 år e jo bare utrolig flinke på data! Du får skryte til 14 åringen og si at den er godkjent;o)

    SvarSlett
  4. Kjempelekker heading! :) Enkel og beskrivende, så fint med hjerteformen :)

    Og det teppet blir lekkert, nydelige farger!

    SvarSlett
  5. Finnfin ny header!:) det var det første jeg la merke til!:) og nydelige vårfarger på teppet, til tross for at snøen har falt i Oslo idag. Det sies at det skal snø 7 ganger i løpet av mars...dette var vel den 5.gangen!? så da mengler det bare to før våren kommer for godt! Om det stemmer...det vet ikke jeg!:)

    god helg!

    SvarSlett