lørdag 30. april 2011

2. påskeprosjekt


Mønster: Blonde
Garn: Nepal fra Drops
Pinne: 4

Det andre påskeprosjektet som ble ferdigstilt var et par pulsvanter strikket på bestilling til en venninnes mor. Jeg har brukt mønsteret hos med pinner, men jeg har brukt tjukkere garn så jeg strikket bare tre repitisjoner av mønsteret. Det tjukke garnet var nok ikke et veldig heldig valg, noe av poenget med de sarte blodene ble liksom borte, men jeg syns de ble ganske fine til slutt likevel.

Når man er på hyttetur uten knappenåler bruker man alternative måter å blokke ferdige prosjekter på...

1 kommentar:

  1. Så fine! Og en strikker er vel aldri rådløs, det beviser du bra her! Fikk meg en god latter, og har vel i grunnen aldri sett kombinasjonen spiker, hammer og strikketøy, men lurt var det! :) :)

    SvarSlett