søndag 10. april 2011

Søm til kamera

Symaskinen har okkupert stua hjemme hos oss en stund. Det har blitt endel poser og diverse småsøm, og etter inspirasjon fra en blogg (husker i farten ikke hvilken) sydde jeg ny stropp på speilrefleksen vår. Egentlig har jeg bare sydd et trekk som jeg har dratt utenpå den eksisterende stroppen, og så sydd den godt fast. Jeg syns det ble kjempefint og er superinspirert til å ta masse bilder. Samtidig sydde jeg en pose til laderen (og diverse utstyr) i samme stoffet, sånn at den skal bli lett å se i "ledningsskuffen".
Når jeg var ferdig med å pimpe speilrefleksen fortsatte jeg likegodt med kompaktkamera. En håndstropp og en kabelpose ble til. Så nå skal det bli orden i kamerasakene. Stoff er forresten fra Stoff og stil.

2 kommentarer:

  1. Kjempefine! Og takk for tips, lednings-skuffen vår er kaotisk! :)

    Klem

    SvarSlett
  2. Godt tips, for de som kan sy ;) ;)

    SvarSlett