tirsdag 26. april 2011

Påskestrikk

Da var påsken over for i år..
Vi har hatt en deilig uke i Hardanger med sol og varme. Det ble mye tid til uteaktiviteter som fisketurer, grilling av pølser, rydding av småtrær og avslapping i solveggen. Det ble også mye strikketid og som du ser over var strikketøyet med både her og der (som her på fisketur).

Jeg gjorde ferdig to påbegynte prosjekter, begynte på sokk nr. 2 av mannens etterlengtede ullsokker, strikket meg nesten ferdig (manglet settpinner til å fullføre) med et prosjekt fra Picklesboka og begynte så vidt på et enkelt kjøreprosjekt i bilen på vei hjem. De ferdige prosjektene blir vist frem etterhvert (jeg må jo ha noe blogge om fremover)..

Det blir nok endel babystrikk/søm her fremover. To venninner fødte hver sin lille prinsesse (på samme dag!) i påsken, og det må man jo markere. Dessuten er det jo veldig greit med sånne små babyplagg - de blir jo så fort ferdige!

3 kommentarer:

  1. Godt at det ikkje bare e mæ som strikke på fisketur..hi, hi..Lykke til med videre prosjekt! Klem

    SvarSlett
  2. Aller først må jeg si at jeg syns headeren din var kjempestilig :-) Jeg har også hatt med meg håndarbeid på fisketur (i båt) - resultatet ble at alt garnet ble søkkbløtt, og måtte henge til tørk etterpå :-D

    Den siste garnbutikken i London så jo bare helt herlig ut - skal legge meg den på minnet :-D

    Ha en fin kveld - klem Siv

    SvarSlett
  3. Gleder meg til å se påske prosjektene dine! :) Pickles er jo alltid flott! :)

    Ha en fin kveld

    SvarSlett