mandag 19. januar 2015

Ønskestrikkeliste 2015


På Instagram har @mammastrikk en morsom give-away gående. Det er rett og slett at man skal lage seg en ønskeliste over hvilke prosjekter man ønsker å fullføre i løpet av 2015. Problemet med sånne lister er jo at de har en tendens til å vokse (mye) etterhvert som tiden går og man kommer over fine prosjekter. Over ser du listen jeg la ut på Instagram for litt over to uker siden, og til høyre her på bloggen ligger den oppdaterte versjonen. Som du ser er det kommet ganske mange prosjekter til...

I tillegg kommer jo alle de prosjektene som man ikke har planlagt og som bare sniker seg inn i køen. Jeg har allerede fullført to sånn små prosjekter hittil i 2015, og handlet garn til enda et i helgen.. Jaja, målet får være å fullføre så mye som mulig, fremfor å komme gjennom hele lista.

Har du laget deg en strikkeliste for 2015? Det hadde vært morsomt å se den!

2 kommentarer:

  1. Strikkelisten min er også lang, og det dukker stadig opp nye prosjekter som må strikkes. Jeg ser det som positivt at jeg har så mye som jeg ønsker å lage, jeg har det iallfall ikke kjedelig ;)

    SvarSlett
  2. Her var det mye fint på lista! Jeg har ikke skrevet ned noen konkret liste, men jeg har en slags oversikt på pinterest og et biblotek på mobilen med screenshots fra instagram. Og jeg har nok litt for mange prosjekter... Hva heter du på instagram?

    SvarSlett